آرشیو نسخه های rss پیوندها تماس با ما درباره ما
مفیدنیوز
اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا                                                                           
صفحه اصلی | سیاسی | اجتماعی | فضای مجازی | اقتصادی | فرهنگ و هنر | معارف اسلامی | حماسه و مقاوت | ورزشی | بین الملل | علم و فناوری | تاریخ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ rss
نسخه چاپی ارسال
دفتر مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نوری همدانی
پایگاه اطلاع رسانی آثار حضرت آیت الله مصباح یزدی
سایت اینترنتی حجه الاسلام والمسلمین جاودان
استاد قاسمیان
حجت الاسلام آقاتهرانی
پاتوق كتاب
شناخت رهبری
عصر شیعه
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
صدای شیعه
عمارنامه
شبکه خبری قم

اطلاعیه مهم و تکمیلی روابط عمومی بانک ملی ایران + سند




تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

رجانیوز: در پی برخی مشکلات به وجود آمده در برداشت هزینه سرویس پیامکی اپراتورها از سوی بانک ملی ایران، روابط عمومی این بانک جهت تنویر افکار عمومی مبادرت به صدور اطلاعیه ای کرد. متن این اطلاعیه در ادامه می آید: 

 
بانک ملی ایران لازم می داند جهت تنویر افکار عمومی خصوصاً مشتریان عزیز و گرامی خود که همواره پشتیبان و همراه بانک ملی ایران بودند و رشد و بالندگی بانک ملی ایران ثمره اعتماد و همراهی ۸۶ ساله ملت ایران می باشد نکات ذیل را به استحضار برساند: 
 
۱. اعتماد خیل عظیم مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک ملی ایران است و مسئولین بانک ملی ایران همواره سعی داشته و دارند که صندوق امین منابع و اطلاعات مشتریان خود باشند. رشد ۲۴ درصدی منابع بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۳ بهترین دلیل اعتماد روز افزون مردم شریف ایران به بزرگترین بانک کشورشان می باشد. لذا مسئولین این بانک به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه ای به این اعتماد روز افزون ملت ایران وارد شود.
 
 ۲. در مورد تامین هزینه های سرویس ویژه پیامکی اپراتورها در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ از طریق اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و کیش تلکام تعداد ۱۴.۲۵۶.۶۵۸ پیامک برای ۷.۱۲۸.۳۲۹ نفر از مشتریان محترم بانک که از سرویس پیامک استفاده می کنند ارسال شد. (سند پیوست) طبق گزارش واصله از میان پیامک های ارسالی ۶.۰۹۲.۳۶۸ نفر از مشتریان پیامک را دریافت کرده اند که رسید تحویل آن ها نزد اپراتورها موجود است اما بر اساس همین گزارش متاسفانه ۱.۰۳۶.۰۱۲ نفر از مشتریان پیامک را دریافت نکرده اند. از بین دریافت کنندگان ۴۹.۶۰۰ نفر اعلام کردند که تمایلی به استفاده از سرویس ویژه ندارند و لذا بر اساس گزارش بخش IT بانک شماره حساب هایی که جواب رد نداده بودند مشمول کسر ۵۰۰۰ تومان شدند و فایل مربوط حدود ده روز پیش جهت اعمال در حساب ها، تحویل شرکت پیمانکار ارائه دهنده خدمات IT گردید که بر حسب تصادف بدون اینکه بانک ملی ایران نقشی در آن داشته باشد در روز تعطیل عملیاتی شد. بنابراین بانک ملی ایران به هیچ وجه تصور برداشت از حساب مشتریان بدون موافقت قبلی آن ها نداشته است.
 
 ۳. بلافاصله بعد از برداشت مبلغ یاد شده از حساب ها و اطلاع مسئولین بانک ملی طی روز گذشته مجدداً به تمامی دارندگان حساب های بانک ملی که از سرویس پیامک استفاده می کنند در دو مرحله پیامک زده شد و در مورد کسانی که جواب منفی برای استفاده از سرویس ویژه پیامک داده بودند به تدریج مبالغ برداشتی به حساب آن ها عودت داده شد که خوشبختانه نتیجه تاکنون نشان می دهد که بیش از ۹۵ درصد مشتریان محترم بانک از پیشنهاد همراهی با بانک برای تامین هزینه اپراتورها استقبال کرده اند. البته مشتریان عزیزی که سرویس ویژه را نخواسته اند نیز از طریق سرویس عمومی و پایه پیامک برداشت از حساب همچنان پشتیبانی خواهند شد.
 
 ۴. بر خود لازم می دانیم از بابت تکدر خاطر برخی از مشتریان عزیز صمیمانه پوزش بطلبیم و قطعاً در ادامه خدمات خود جبران مافات را خواهیم کرد، از رسانه های مختلف صوتی، تصویری، نوشتاری و شبکه های اجتماعی نیز که حساسیت لازم را نشان داده و به تنویر افکار عمومی کمک کرده اند و خصوصاً بانک ملی ایران این پشتوانه قوی اقتصاد کشور را همراهی کردند صمیمانه قدردانی می کنیم.


نام(اختیاری):
ایمیل(اختیاری):
عدد مقابل را در کادر وارد کنید:
متن:

کانال تلگرام مفیدنیوز
کلیه حقوق محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع ميباشد.