نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
رئيس جمهور از 50 زن برگزيده كشور تقدير كرد


تاریخ: ۲ خرداد ۱۳۹۰

به گزارش خبرنگار زنان باشگاه خبري فارس «توانا»، در همايش 5 هزار نفري تجليل از 50 زن برگزيده كشور كه امروز در سالن وزارت كشور برگزار شد، زنان برگزيده كشور توسط رئيس جمهور، همسر رئيس جمهور، رئيس مركز امور زنان و خانواده و تعدادي از اعضاي فراكسيون زنان مجلس تقدير شدند.

اين زنان در 9 محور نظامي و انتظامي، حوزوي، كارآفرين، نويسنده، شاعر، شاغل، نخبه، خانه‌دار، نمونه و ايثارگر مورد تقدير قرار گرفتند.

موفقيت‌هاي ويژه در انجام ماموريت‌هاي محوله، مواردي همچون آگاهي به مسائل اجتماعي و سياسي روز، تقيد به شئون اسلامي و آموزه‌هاي ديني، مهارت‌هاي كلامي و ميزان توانايي ارتباط موثر با مخاطبان و نيز همكاري در پروژه‌هاي عملياتي از جمله شرايط انتخاب زنان برگزيده بخش انتظامي است.

تاليف يا ترجمه كتاب، تدوين، ترجمه و ارائه مقاله و مواردي نظير آگاهي به مسائل اجتماعي و سياسي روز و توانمندي در امر رفع شبهات، قدرت تاثيرگذاري بر مخاطب، بصيرت نسبت به مسائل فرهنگي وموضوعاتي همچون رسانه، اينترنت، هنر، سينما و غيره، ارائه طرح‌ها و نظريه‌ها در جهت حفظ و تحكيم نظام خانواده و تعميق باورها و ارزش‌هاي اسلامي از جمله مواردي است كه در انتخاب زنان شاخص حوزوي دخيل است.

ايجاد مراكز كارآفريني اعم از شركت‌هاي خصوصي يا تعاوني، خلاقيت و ابتكار در ارائه نظريات و ديدگاه‌ها در حوزه كارآفريني و ساير فعاليت‌هاي علمي و فرهنگي همچون چاپ مقالات و كتب تاليف شده در اين حوزه از شاخص‌هاي انتخاب زنان كارآفرين است.

تعهد به ارزش‌هاي انقلابي ـ اسلامي، ارائه سبك‌ها و فعاليت‌هاي نوين و ابتكاري در توليدات هنري، اشتغال‌زايي و تربيت نيروي انساني در جهت حفظ و احياي رشته‌هاي هنري، اقبال عمومي از آثار و نيز توليد آثار اعم از نظم و نثر در حوزه بصيرت‌افزايي از شرايط انتخاب زنان شاخص نويسنده و شاعر است.
انتهاي پيام/ط
 

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=4463&tab=rooz